miércoles, 20 de mayo de 2020

RETO 26: 20 DE MAIO DO 2020

Reto mente en forma: Adiviña adiviña

Ola familia Hoxe teredes que demostrar a rapidez mental que tedes. Propoñémosvos unha serie de adiviñas moi fáciles!! Podedes deixar a resposta nos comentarios do blogue. Adiante!! - Unha cousa para quen sempre chove e sempre está mollada -Levo a miña casa ao ombreiro, camiño sen unha pata e vou deixando a miña pegada, cun hiliño de prata. Quen son? -Teño agullas pero non sei coser, teño números pero non sei ler, as horas douche, Sabes quen son? -Cabeza de ferro, corpo de madeira, se che piso un dedo, miúdo berro pegas! Que é? -A miña picadura é daniña, o meu corpo insignificante, pero o néctar que eu dou, comédesvolo ao instante. Que é?

Reto copo en forma: Pisando sombras
Estes días que fai tan bo propoñémosvos un xogo para que fagades coa persoa que baixa convosco a dar o paseo.... Busca a túa sombra ou busca a sombra do teu acompañante. Quen pisa primeiro a sombra da outra persoa?
Gozar do bo tempo!!!
Grazas amigos do Raquel Camacho


No hay comentarios:

Publicar un comentario